Τρόποι πληρωμής

Η πληρωμή της παραγγελίας σας μπορεί να γίνει με τους εξής τρόπους:

1. PayPal
Online πληρωμή μέσω της υπηρεσίας PayPal

2. Πιστωτική Κάρτα
Ολοκληρώστε την παραγγελία σας και πληρώστε με την πιστωτική σας κάρτα.
Με χρέωση πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας Visa, MasterCard, Maestro, AmericanExpress.
Για να διασφαλιστεί η απόλυτη ασφάλεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών μέσω πιστωτικών καρτών, οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών “EurobankEcomerce” της Eurobank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.1 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (SecureSocketsLayer – SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.

Στην ασφαλή φόρμα συμπλήρωσης της Eurobank μπορείτε να συμπληρώσετε όλα τα απαραίτητα πεδία (αριθμό κάρτας, ημερομηνία λήξης της και τράπεζα έκδοσης).
Προτείνουμε, για τη δική σας ασφάλεια, να είστε παρών κατά την παράδοση της παραγγελίας σας, έχοντας μαζί σας την ταυτότητα και την πιστωτική σας κάρτα.

3. Αντικαταβολή
Εξοφλήστε με μετρητά την παραγγελία σας με την παράδοσή της από τη μεταφορική μας εταιρία στο χώρο σας.

4. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
Εξοφλήστε με κατάθεση σε έναν από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς:

Eurobank
0026.0064.97.0200465820 – TOTAL HEALTH SOLUTIONS AE
IBAN:GR 5402600640000970200465820
BIC: ERBKGRAA

Alpha bank
119.00.2320.006810 – TOTAL HEALTH SOLUTIONS AE
IBAN:GR 8901401190119002320006810
BIC: CRBAGRAA

Τράπεζα Πειραιώς
5060-073350-591 – TOTAL HEALTH SOLUTIONS AE
IBAN:GR 0901720600005060073350591
BIC: PIRBGRAA

Στην κατάθεσή σας θα χρειαστεί να καταχωρήσετε το Ονοματεπώνυμο σας καθώς και τον αριθμό παραγγελίας σας (προϋποθέτει την παραγωγή αριθμού παραγγελίας από το σύστημά μας σε προγενέστερο στάδιο).

Αφού ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, θα ειδοποιηθείτε άμεσα με ενημερωτικό e-mail (υπάρχει το ενδεχόμενο το ενημερωτικό e-mail να αποστάλθηκε στα Spam/Junk τουmail σας). Τα προϊόντα που είναι διαθέσιμα και για παραγγελίες που θα ληφθούν έως τις 14:00 σε εργάσιμη ημέρα αποστέλλονται άμεσα από εμάς με courier. Παραγγελίες που θα ληφθούν μετά τις 14:00, θα αποστέλλονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα με courier. Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης είναι 2-3 εργάσιμες ημέρες. Για κάποιες απομακρυσμένες περιοχές ο χρόνος παράδοσης μπορεί να φτάσει τις 3-4 ημέρες. Τα μη αμέσως διαθέσιμα προϊόντα αποστέλλονται μόλις καταστούν διαθέσιμα. Οι παραδόσεις γίνονται εργάσιμες ημέρες μεταξύ 10:00 – 18:00. Η εταιρεία μας δεν φέρει ευθύνη για καθυστερήσεις που θα προκύψουν από υπαιτιότητα της εταιρείας courier ή για λόγους ανωτέρας βίας. Σε κάθε περίπτωση, δεσμευόμαστε να καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια για την εξάλειψη του προβλήματος.

Μεταφορικά κόστη

Εντός Ελλάδας
Χρέωση εντός Νομών Αττικής και Θεσσαλονίκης EUR 3,50
Χρέωση σε λοιπούς χερσαίους προορισμούς EUR 5,00
Χρέωση σε νησιώτικους & δυσπρόσιτους προορισμούς EUR 7,00

Οι αποστολές εσωτερικού γίνονται με ACS

Εξωτερικό
Για βάρος έως 0,5 Kg. EUR 8,40
Για βάρος έως 1 kg. EUR 10,00
Για βάρος άνω του 1 kg EUR 15,50

Οι αποστολές εξωτερικού γίνονται με ΕΛ.ΤΑ.
Οποιαδήποτε επιπλέον χρέωση προκύψει για την διακίνηση της αποστολής στο εξωτερικό επιβαρύνει τον παραλήπτη (π.χ. χρέωση τελωνείου, εφόσον υπάρχει)
Εάν και εφόσον υπάρξουν νέες τιμές, θα ενημερωθεί το e-shop.

*Σύμφωνα με τους κανονισμούς της ΙΑΤΑ, η χρέωση κάθε αποστολής εξαρτάται από τον όγκο και το βάρος της. Σε περίπτωση που το αποτέλεσμα της ογκομέτρησης της αποστολής (ΜΗΚΟΣ Χ ΥΨΟΣ Χ ΠΛΑΤΟΣ σε cm / 5000) είναι μεγαλύτερο από το πραγματικό της βάρος, η χρέωση γίνεται σύμφωνα με το αποτέλεσμα της ογκομέτρησης.

Όλες οι ανωτέρω τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ. Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με την ανάλυση της παραγγελίας σας.

Πολιτική επιστροφών

Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος προϊόντος που διαπιστώνεται κατά την παραλαβή του, αναλαμβάνουμε την άμεση αντικατάστασή του χωρίς καμία επιπλέον οικονομική επιβάρυνση του πελάτη μόλις ειδοποιηθούμε είτε τηλεφωνικώς (2141000230) είτε με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (info@ths.gr).

Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής, το kinisisprogen.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους.

Σε περίπτωση μη ελαττωματικού προϊόντος, αυτό είναι δυνατόν να επιστραφεί εφόσον: α) Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή (τηλεφωνικώς ή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), δεν ξεπερνάει τις 14 ημερολογιακές ημέρες, και β) η συσκευασία δεν έχει παραβιαστεί και βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση. Σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής κατόπιν συνεννόησης.